Skor i all sin ära

Den här hösten har jag haft lite mer pengar än vanligt då jag valde att lägga lite av min lön från i somras på spendera-kontot. Pengarna gick självklart åt, och endel av dem gick åt till att köpa skor. Dessa sköningar har jag införskaffat sen augusti. Inte mycket, inte för lite, eller jo.. lite för lite kanske.

Det finns ett par skor för alla tillfällen


Dagen jag köpte dessa var jag glad. P sa att jag var värd ett par nya skor. Och baske mig att jag var!  =)


Ahh, mm! Jag gillar skarpt. Dessa hade jag kollat in under en tråkig eknomilektion eller något. Det enda planerade skoköpet under hela hösten (alla andra var alltså impulsköp, hehe).. De bars på kulturnatten tillsammans med ful-jeansen och tigerrandiga tröjan. Åh, jag kände mig fin!


Nästa par ut är mina absoluta favoriter. My sweet babies! Aj, aj, ohh!


Vinterpjuxen. Älskar dem. Det var precis vad jag hade letat efter. Hur kan man inte köpa dem då?


Senaste köpet. Kan dock inte användas nu när det är snö. De är för hala. Jag gillar att de egentligen är ganska fula. Grejen är ju att de egentligen är 2 storlekar för stora. Men de var på rea, det var enda storleken som fanns kvar och jag kunde inte slita mig ifrån dem.



Jag känner mig ungefär som jag kände mig när jag skulle lägga upp inlägget om dagens outfit. Men det är grymt ändå. Jag får väl känna mig lite töntig. Jag tycker om mina skor. Fler finns såklart, men det här var höstens nya köp. Och fler lär det bli.

Nu ska jag sova. Jobba klockan 7 i morgonbitti. God Natt.

Kommentarer
Postat av: amalia

2009-12-26 @ 22:55:47
Postat av: amalia

Jodå, hade en bra jul ändå. fick en massa flytta hemifrån grejer! :D Nu är det nästan bara lägenhet som fattas.. :P

haha

Kramar

2009-12-26 @ 22:56:56
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: gunnel

...vill ha! nu gör du mig köpgalen. få se hur det blir med jobb och pengar i den snara framtiden. blir det ljust blir det skor, blir det mörkt (stor risk!!) blir det ingenting..:(

2009-12-27 @ 09:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0