dagens outfit

Jag har precis kurat ner mig under det varma täcket, sättit kuddarna bakom ryggen och datorn i famnen. I kväll blir en lugn kväll aldeles för mig själv, helt ensam. Det känns skönt. Jag funderar på att slötitta på någon serie, eller om jag hittar någon film jag vill se. Vi får se hur det blir. Det blir nog en tidig sänggång också. Blev inte så mycket sömn i onsdags natt av någon konstig anledning (he he) och i morse steg jag upp långt innan solen för att träna, så det blev inte så mycket sömn då heller. Och i morgon bitti ligger vi ju inte heller på latsidan. Det var så roligt på träningen i tisdags så jag och Åsa tänkte ta med oss mamma, pappa och Lise ut och träna i morgon klockan 11. Det ska bli riktigt kul. Som sagt, det låter kanske galet, men att springa med stavar är skitkul!  =)

Jag tycker det är roligt att människan (jag är otroligt inräknad här) är en så intresserade och nyfiken varelse så folk kan lägga ut bilder på sin outfits för dagen och få massa läsare och kommentarer. Jag vill också kunna lägga ut min outfitsbild och stolt säga vad jag har haft på mig under dagen. Jag tycker sånt är kul. Men samtidigt skäms jag lite. Eller skämmas är kanske inte rätt ord, men det känns lite pinsamt, skulle hellst vilja vara anonym typ. Jag tänker, men äsch, vem vill se det här, vad töntig jag är. Och så skrattar jag lite åt mig själv här där jag sitter. Men nu blir det outfitsbilder så det bara smäller om det. he.

Jag innan jag åkte till Stockholm. Jeans: Cheap Monday. Tröja: systers Klocka: Ur och penn


Jag  i dag, Jeans: Cubus, Linne och blus: H&M, Strumpor: mormors  =)



Nu kom jag på hur jag skulle säga det. Det är som om jag vill ursäkta mig hela tiden för att jag lägger upp sånna här bilder. Hm. Töntig jag är. Haha.



Hörs snart. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0