Fredag

Underbara Clara går på sockeravgiftning, men huja vad svårt det verkar. Hon slutar med allt som innehåller socker, makaroner och torkad frukt, allt. Elina gav mig det tipset förut - ingen mjölk heller. Men det verkar så krångligt och så fattigt matliv jag skulle få.. Äsch, jag börjar försöka lite i dag i alla fall. Nu är det slut på godis och kakätandet för ett tag framöver, tills det liksom har nått en rimlig nivå.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om de senaste biofilmerna jag sett. Det har ju blivit lite mer nu på senaste tiden eftersom jag börjat jobba på SF. Men så insåg jag att jag hade glömt fixa matlåda till jobbet i kväll och så gjorde jag det och nu måste jag kila. Ska först jobba på McDonalds fram till klockan 16 och sen ta pendeln in till stan och rusa till SF där jag jobbar till 22. Hoppas på en rolig jobbdag.

Ha det bra ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0