Beroendet

Jag är så absolut sockerberoende så det är skrämmande. Det går liksom inte att sluta. Och det som jag är allra mest sugen på nästan hela tiden är milkshake. Mmm.. Det är väl för att det börjar bli sommar och varmt och milkshake ju är så gott. Men nu måste det bli ett slut på det här. Jag mår bara dåligt av allt sött jag vräker i mig hela tiden. Fast det är ju skitsvårt att sluta. För jag bestämmer mig men sen vips så står jag ändå där med en kaka i handen. Hur gör man? Vad kan man äta istället? Någon som kan hjälpa till?

Nu ska jag iväg för ett superkort pass på SF. Joel är hos en spanjor på sitt jobb och kollar på hockey ikväll så vi får se vad jag hittar på. Har precis varit ute och sprungit en runda, så träningen är i alla fall redan gjord. Hm..

Äsch, måste kila. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: beaa

lika mycket som du är sockerberoende är jag för tillfället bloggberoende. såg att underbaraclara gick på sockerdetox-så hon kanske har ngt tips!

2011-05-04 @ 19:00:31
URL: http://beaklein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0