YEEEESSSS

Jag har sökt jobb och ringt och ringt och aldrig är det någon som svarar. Men så plötligt så svarade en tjej. Och hon lät glad när hon hörde att jag ville komma och jobba som timmis på hennes äldreboende. Och sen när jag sa att jag inte hade någon utbildning men att jag jobbat extra på ett äldreboende i 2 år så sa hon: "oh wow!". Förstår ni hur glad jag blev eller? Så nu ska jag i alla fall på intervju på tisdag, förhoppningsvis så blir det något utav det. Ni håller väl tummarna för mig?

Gammal bild som inte har något alls att göra med inlägget. Men den är fin, men mycket finare i större format egentligen eftersom den är så skarp.



Med Joels hjälp har jag kommit fram till att det inte är sunt att söka jobb 8 timmar per dag och aldrig få något. Då går man under. Så nu räcker det med jobbsökande för i dag. Jag ska istället duscha och göra mig snygg för att sen åka ner på stan och uträtta lite ärenden innan jag ska gå till Världskulturmuseet och vara kulturell. Trevligt, trevligt!

Ha en bra dag ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0