Tröstäter

Solen tittade precis fram men det är blåsigt och svinkallt ute. Jag har därför bestämt mig för att ägna denna eftermiddag åt virkning, internetsurfning, glee-tittning och annat strunt så som medicinering. Jag var nämligen hos doktorn i morse efter tjat från Joel, och inte nog med att läkarbesöket på 10 minuter kostade mig 200 kronor utan också över 300 kronor för medicin. Hm, det hade nog varit bättre att bara struntat i att gå dit och hostat i några veckor längre. Då hade min fattiga plånbok sparat lite pengar i alla fall.. Hm. Men aja, nu dricket jag molipekt och tar nässpräy och förhoppningsvis så blir jag frisk fort. Men lite synd är det allt om mig, ellerhur?


Och så har jag bakat tre muffins som jag tänker gluffsa i mig för att det liksom ska bli mindre synd om mig.. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0