Superhemligt

Jag sitter här i soffan och snorar och kollar upp busstider. Jag ska på en till anställnigsintervju i dag. Superkul! Var på en i går och fick sedan på kvällen veta att jag gått vidare till steg två. Tummen upp för det!

Annars så händer det inte så mycket. Jag har blivit dunderförkyld igen och kan inte träna vilket känns trist. Så har jag ju bestämt mig för att vara nyttig nu också. Men bara under vardagarna. Och självklart blir man ju lite extra sugen på något sött just bara för det. Men i lördags bakade jag den sista sötsaken innan nyttigheten. Susann har fyllt år så jag fråga Gunnel om hennes hemliga superrecept på cookies, och så bakade jag dem. De blev jättesmarriga och jag tror Susann blev glad för dem.



Sen i kväll ska jag hjälpa till och vara oreienteringledare för en nybörjarkurs. Det ska bli jätteroligt! Håll tummrna för mig på intervjun nu.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0