Onsdag

När jag i morse vaknade efter min nattliga sömn på de vanliga 11 timmarna så lös solen så fint utanför fönstret och så tänkte jag att ja, i dag ska jag ut i solen och sitta och mysa pa en varm bänk med en bra bok. Men icke, solen gick i konstant moln och det blåser ute så jag tror att trädgrenarna ska flyga av.

Istället ska jag nog bara kila ner en snabbis til affären och köpa mig lite jäst, och så ska jag baka mig lite bröd. Jag är sugen på att starta en surdeg, men i dag blir det nog bara vanliga rågbullar som jag fått recept på av Madickens söta mamma Cissi.

Sen i kväll ska jag och Joel på Robert Gustavssons jubileumsshow på Rondo på Liseberg, med Joels pappa och Katarina. Det ska bli jättetrevligt och förhoppningsvis väldigt skrattigt.
Det här är en av mina favoriter med Robert Gustavsson:
http://www.youtube.com/watch?v=M2ez11LkUwM (lyckas inte få in den här så ni får gå via länken)


Ha en bra dag. Här bjuder jag på en gammal bild på mig från när jag kom hem från Kenya. Nice hår va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0