Ny vecka och nya tag.

De ringde från Mc Donalds i går och erbjöd mig jobb där. Jippi sa jag. På torsdag ska jag på första utbildningen och sen hoppas jag få gå p åde andra utbildningarna på direkten. Jag vill komma igång och jobba, jag börjar bli lite smått galen på att inte ha något att göra på dagarna.

Sen börjar min kurs nästa vecka och så kanske utbildningen på SF är då också. Tänk att när jag äntligen får nått att göra så får jag tusen saker på en gång. Men det blir super, jag längtar efter att ha fullt upp. Jag vill inte vara hemma något mer. Dagarna går i och för sig förbi fort men de bara flyter in i varandra och det känns som att tiden bara passerar just nu. Jag gör inget vettigt och får inte ut något av det här, dagarna bara går. Känns tråkigt. Men som sagt, nu ska det förhoppningsvis bli förändring på det.

Jag ska iväg och sätta mig någonstanns inne i stan och ta med mig datorn och mina kursböcker och förbereda mig lite mer inför kursen som börjar på måndag.

Ha det så bra så länge.

Får jag inget att göra snart blir jag såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0