Ingen lust

Jag har kommit in i en dålig fas. En fas där jag inte har lust med något men samtidigt känner mig såååååå tråkig för att jag inte gör något. Men så försöker jag komma på vad jag ska göra och vad tror ni jag kommer fram till? Jo att jag inte har lust med något alls! Och då sitter jag där och gör inget alls, och så känner jag mig tråkig och jaa, ni förstår. Det går bara runt, runt. Illa.

Och så sitter jag på en hård bänk på ett café med dyrt kaffe och lampan i taket blinkar så jag tror jag ska få ett epelepsianfall, och så förstår jag inte alla krångliga förklaringar i ekonomin. Illa där med.

Men om jag anstränger mig lite kanske jag kan bjuda på något bra.. Jag mys-shoppade lite förra veckan. Nya vårskor och fina handdukar till mig. Det är minsann inte illa det. Kolla så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0