Nya veckan

I morgon är det ny vecka och den här veckan som kommer är inte vilken vecka som helst, utan den veckan då allt börjar. Spännande! I morgon börjar min kurs och sen direkt efter den har jag ytterligare en intervju på SkoPunkten, denna gång i Partille. Super!

Och så har jag kurs på tisdag och torsdag också och sen på dreg börjar mitt första pass på Mc Donalds. Det ska bli jättekul. Jag tror att jag nog ska få vara i köket, men jag vet inte riktigt än. Jag har inte träffat några andra som jobbar där men alla är ungefär i min ålder och det verkar som att det är bra stämning. Min chef vet ju om att jag är nyinflyttad här och sa att det blir bra när jag får lära känna lite folk på jobbet. Härligt!

Jag kan inte säga så mycket mer om det just nu Agnes, men jag lovar att jag berättar för digh när jag har börjat jobba där. Så får du ge mig lite tips. Det känns som att det är mycket att tänka på.. Och Subway hade inte alls det där med sammanhållning för man jobbade så ofta själv.

Så som ni hör blir det lite mer att göra den här veckan än de tidigare veckorna. För mig passar det aldeles utmärkt. Ha det så hörs vi.

Bild på mig och Joel från i somras nere i Schweiz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0