Gott resultat

Knäckebrödet blev jättegott!
Eftersom jag inte har någon kavel tog jag Joels drinkblandare till hjälp, men då lyckades jag inte kavla ut degen så tunt som man skulle ha kavlat den. Det resulterade i att brödet blev både knaprigt och segt lite om vart annat. Supergott tycker jag!



Nu sitter jag och dricker lite vin medan Joel lagar middag. Det luktar så gott så det vattnas i munnen på mig. Jag har ingen aning om hur intervjun gick i eftermiddags. Men efter intervjun ringde de från SkoPunkten och vill att jag ska komma på intervju där för att jobba extra på en ny affär som de ska öppna. Superduper ju. Har haft en bra dag helt enkelt. Och senare i kväll ska jag och Joel möta upp Anders för att spela biljard. Ha en trevlig fredagskväll.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0