Drömmar

Joel är ute med en kompis i kväll och jag sitter och drömmer mig bort med alla möjliga sorters stick och virkbeskrivningar. Jag tryckte mig nyligen fram till en blogg där bloggerskan verkar försöka avsluta projekt som hon en gåg har startat. Jag tänker mig att det skulle vara en bra grej för mig med. Jag vill hela tiden börja n ya projekt, men jag avslutar mer sällan de projekt jag startat. Och det är ju illa. Just nu har jag ett par sockor som är halvfärdiga och så har jag massa garn som jag tänkt göra saker med. Hm.

Jag skulle ju vilja virka eller sticka något till lilla Madicken också.. Vi får se hur det blir. Jag ska nog sätta upp ett mål snart i alla fall. Kanske borde köra klart de där sockorna först...

Vad hittar ni på i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0