Vad ska man ha med sig?

Så var man hemma igen då. Känns sådär halvroligt. Ska jobba två veckor till på Margarethaskolan och sen flyttar jag på riktigt. Jag har redan lämnat endel saker nere i lägenheten, men det mesta får jag kånka på nästa gång. Jag funderar lite på vad jag vill ta med mig. Vi har inte så stor plats men samtidigt så måste jag ta med mig lite saker så jag lättare kan börja känna mig hemma där. Några skor och så lite prylar kanske. Några garner, stickor och virknålar. Jag skulle vilja köpa mig ett broderi. Fast hellst skulle jag vilja brodera ett yllebroderi. Vi får se vad jag får med mig. Sen har jag ju endel saker som är mer nödvändiga än roliga, en sax, en dörrkrok, garderobslådor...

Här är förresten planlösningen över lägenheten

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh, det kommer bli så bra :)

2011-01-31 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0