Lördag

Nu har det redan blivit lördag. Det är helt otroligt vad fort tiden går. I går var jag med Elina och Cristian och såg Narnia. Och i förrgår bakade jag och Elina dessa smarriga kakor.


Googla på chokolate chip cookies så får ni nog upp något liknande recept.

I dag så ska jag bara slappa här i sängen tills jag ska in till Optikern och kolla synen. Jag tycker att jag har fått sämre syn när jag läser och det känns väldigt irriterande. Hoppas på att inte behöva glasögon, det är ju så jäklarns dyrt också.


Hittade förresten en smart matlagningsblogg för folk med liten plånbok. Check it out: http://studentkrubb.se/


Hejsvejs så länge, så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0