Huvudvärk

Jag har huvudvärk och det ogillas skarpt. Men på grund utav min huvudvärk så ligger jag här hemma i min säng och gör mest ingenting. Det kanske är bra att jag får vila upp mig lite. Blev lite för lite sömn förra veckan.

Så var jag ju hos optikern i dag. Jag har ett litet synfel, men det kan vara det som har gjort att jag har haft så mycket huvudvärk på senaste tiden. Om 4 veckor får jag i alla fall glasögon och då hoppas jag på att huvudvärken går över. Vi får väl se.

Jag har lånat en ljudbok på biblioteket som jag har lagt över på datorn. Så nu tänkte jag krypa ner under täcket, sörpla vatten och lyssna på bok. Mysigt.

Här ligger jag och vinkar, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0