måndag i gbg

Nu har jag flyttat till Göteborg! Det känns jättekul och superbra. Det finns inget ställe jag hellre skulle vilja vara på just nu. Och nog syns det att jag har flyttat hit allt..


Jag har tagit lite sovmorgon. Duschat, ätit frukost och bara haft en skön morgon. Det är tyvärr inte så jättebra väder ute. Men jag ska ändå åka in till stan snart och försöka hitta mig en karta och gå runt lite i stan. Just nu känner jag att jag har noll koll på vart vi befinner oss när vi är ute och åker.

I går åkte Joel och jag till Ikea och roade oss. Det var sjukt mycket folk och vi velade i en hel evighet över en sak vi skulle köpa, tillslut köpte vi den inte alls. Vi köpte två små lådor för all strunt som vi inte har någon stanns att lägga.



Och så fick jag en superfin inflyttning/alla hjärtansdagpresent av Joel - ett nice durkslag! Han känner mig väl den där killen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0