Slas-has

Jag sitter och har lunchrast på jobbet. Jag trodde inte att jag skulle jobba i dag, men så blev jag akut inringd precis efter att jag tackat kiropraktorn och satt på mig skorna för att gå. Tyvärr hade jag valt bra kläder inför att träffa kiropraktorn, men dåliga kläder för att jobba i - mjukisbyxor och en skön tröja. Så nu sitter jag här på jobbet och känner mig som en slashas. En tjej i tvåan frågade mig till och med om jag hade på mig min pjamas. Skämmigt.

Jag var som sagt hos kiropraktorn i morse. Mycket intressant. Jag som trott att man ryggvärk bara berott på att jag är sne i beckenet hade fel. Att jag är sne i beckenet har lett till att jag överanstränger andra muskler som gör att jag svankar som gör att jag inte riktigt kan trycka bak skulderbladen vilket gör att jag svankar ännu mer, vilket tillsammans med att jag är lite sne gör att jag spänner nacken vilket gör att jag får ont i huvudet, och massor av mer. Nu har jag fått en övning och ska tillbaka om en vecka, så förhoppningsvis blir ryggen bättre. Men det var otroligt intressant att höra om allt, hur allt gick ihop sig.

Men nu väntar eleverna utanför dörren. Nu måste jag kila för att ha lektion. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: gunn

2011-02-04 @ 11:32:22
Postat av: Gunnel

lektion? fröken stina alltså! ;D kul! gick det bra? hoppas det blir bättre med ryggen! puss (och ja, den tidigare kommentaren var också min, men en misslyckad sådan..)

2011-02-04 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0