Kommentera mera

Åh vadroligt, jag insåg just att jag fått några kommentarer som jag inte hade någon aning om att jag fått. Några var i och för sig två veckor gamla, men lika glad blev jag för det.

Jag sov länge i dag och har faktiskt inte ens ätit frukost ännu. Men den långa sömnen var jag värd, för jag har legat och haft ont i ryggen hela natten. Skitjobbigt. Jag hade tänkt gå på vattengympa senare i dag, något jag aldrig testat, men som jag tycker låter väldigt skönt och mysigt. Men självklart var passet fullbokat, så det blir nog bara lite gym istället. Men nu först ska jag iväg och leta upp Hisingens hemslöjdsbutik och kanske införskaffa mig ett broderi. Jag skulle vilja göra ett yllebroderi, men jag tänker att jag kanske kan börja med ett vanligt. Det var ju evigheter sen jag broderade nu, och det är ju så himla kul! Hoppas på att jag hittar något fint.

Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0