Kärlek sover man gott på

Det blev inte så mycket av det där med att bli frisk på sekunden heller. Det funkade medan värktabletterna fortfarande värkade, men när de rann ur kroppen så kom febern tillbaka. Så nu ligger jag här i soffan med ett tjockt täcke om mig och tjocka tröjor och strumpbyxor på och har ont i hela kroppen. De senaste timmarna har jag knappt ens orkat stiga upp för att kissa eller dricka lite vatten. Huja, vad det är jobbigt att vara sjuk.. Och jag som ska åka upp till Dalarna i morgon för att åka kortvasan på fredag, hur ska det gå?

Men jag kan ju berätta något roligt också. Jag är bokad på två intervjuer, en på SF bio och en på Mc Donalds. Känns roligt att några faktiskt hör av sig tillbaka, så får vi se hur det går sen. Roligt att något händer.

Nu ska jag upp och ta en klunk vatten och sen ska jag försöka sova. Jag är dödstrött även fast jag sov över 12 timmar i natt. Men man kan väl inte annat än sova gott på sånna här smarriga kuddar va?



Håll tummarna så blir jag frisk snart.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0