Ingen-lust-med-något-alls-måndag

Jag blev tillräckligt frisk för att ta mig runt hela kortvasan vilket jag är mycket stolt över. Det gick inte fort någonstanns förutom i nerförsbackarna, men runt tog jag mig, och det är huvudsaken.

Och nu är jag tillbaka i Göteborg igen. Det är supergrått ute och jag snorar och nyser och känner inte alls för att hitta på något annat än att gå till ett fik och köpa en stor varm choklad och en liten kaka. Så det blir nog så idag

I går åkte Joel och jag med spårvagnen ut till havet. Det var inte så fint väder, men det är alltid härligt med havet tycker jag. Och sen åkte vi hem och åt semlor! Så det kändes som en lyckad liten utflyckt en vanlig söndagseftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0