Haft tid i köket

Det luktar gott från köket. Jag bakade också tidigare i dag, men jag blev inte så nöjd. Jag kunde inte bestämme mig om jag skulle göra dumlekakor eller chokladflarn, så det blev halv sats av båda. Men dumlekakorna blev aldeles för fettiga och flarna brändes lite. Våran ugn är liten, men otroligt varm. Likadant är det med spisplattorna, de blir jätteheta. Men jag trivs i vårat kök. Det är massor av bra ytor och nu börjar skafferiet se riktigt välfyllt ut också. Kök och mat och bak är roligt tycker jag!

I går var det alla hjärtansdag och då ska man tycka om i alla fall någon lite extra. Jag tyckte om Joel!

Kommentarer
Postat av: Hanna Burns

Jag har ändrat mig. Jag vill inte att du ska bo i Göteborg. Kom tilbaka nu...

2011-02-16 @ 00:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0