Tiden springer

Hej hej.
Den här veckan har bara rusat förbi, vilket nog har sin förklaring i att jag har jobbat varje dag. Det känns jättebra att få jobba och jag tycker att det är kul. Tyvärr kommer jag nog inte jobba lika mycket de kommande veckorna som den här eftersom anledning till att jag jobbat så mycket den här veckan är att jag både har gått intro på äldreboendet och går intro på SF. Men förhoppningsvis så får jag jobba mycket ändå. Håll tummarna för det.

Jag trivs bra på alla jobben. Personalen är trevliga mot mig och sysslorna är roliga. Det är mycket att hålla i huvudet när man lär sig tre nya jobb samtidigt. Som tur är så kan jag ju hur det går till att jobba på ett äldreboende, måste bara lära mig just det här boendets rutiner. På McDonalds får jag göra Hamburgare, Cheeseburgare, BigMac, McFeast, QP Cheese och Big Teasty. Där går det undan och det finns aldrig tid för vila. Men det är kul med tempo och ju mer jag jobbar ju mer kommer jag ju in i det. På SF har jag fått sälja biljetter och Popcorn och fått städa och riva biljetter och sätta upp plansher. Jag går bredvid med en tjej som heter Katarina som är supergullig, så det är kul.

I kväll ska jag jobba på SF och nu under dagen lyckades jag faktiskt få tag på tvättider och har därför tvättat i över 3 timmar och lär tvätta i 2 till, eftersom vi som vanligt missade våran förra tvättid. Vi är verkligen experter på att missa våra tvättider. Så tänkte jag baka bröd också och börja på en surdeg. Jag har aldrig gjort min egen surdeg förut, så det ska bli spännande.

Vad har ni gjort under veckan då?

Här bjuder jag på en smarrig bild av mitt fina brännsår jag fick på McDonalds. Det är betydligt mindre nu när det har börjat läka. Men nu spricker det upp hela tiden och ser äckligt ut, och svider. Huja.

Kommentarer
Postat av: Javier

;)

2011-04-15 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0