Onsdag

Hej hej!
I dag är jag ledig och bara slappar. Jag har suttit ute och läst i solen, dock så blåste det så mycket efter ett tag så jag började frysa och gick in. Nu bakar jag rostbröd och äter choklad. Joel ska skriva kontrakt i dag. Jag vet inte jag har sgat det, men han har ju fått förstahandskontrakt på en tvåa i Johanneberg. Vi flyttar den första Juni och jag ser fram emot det jättemycket. Vi kommer bo större och i ett mycket finare område och väldigt centralt och bra. Ska bli super! Men i alla fall, Joel ska skriva kontrakt nu på eftermiddagen och sen komma hem tidigt. Mysigt tycker jag.

Annars så jobbar jag mest lite varje dag. Jag jobbar inte så långa passa, men har ett pass nästan varje dag, så det är bra. Äsch, jag vet inte om jag har något annat att säga. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Bea

HEJ STINA!

ser man på att du är i göteborg! och jag med snart kanske... haha, det där var ju tydligt. Jag har sökt ett program där til hösten, så om inte framtiden säger någonting annat, eller andra saker händer som gör att man sjuter upp planer, så kanske vi bor i samma stad. Du verkar ha det bra och ha det roligt, och vara samma vanliga stinafina. Skriv gärna en rad och berätta något kul om dig.



Puss Bea

2011-04-27 @ 21:26:23
URL: http://beaklein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0