Massage

Mamma och jag går på en massagekurs nu under helgen. Vi har haft en jättebra första dag då vi har fått lära oss att massera ryggen och benen. Det var en bra kurs med bra ledare och det var kul att massera och helt underbart att bli masserad. I morgon kommer fortsättningen som är armar, mage, händer, fötter och ansikte. Så får ni boka tid hos mig för en behandling sen då!

Nu måste jag sova. Jag är supertrött och får inte missa någon viktig sömn. Veckan som kommer kommer bli den mest hektiska sedan jag flyttade hit. Jobbar ca 45 timmar från mån-sön. Känns underbart!

Hur har ni det i helgen då? Vi hörs senare.


Kolla in den här länken om du också är intresserad av att gå någon massageutbildning.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Låter kul. Jag funderade länge på att börja som massör,älskar att ge massage. Men det blev det hyfsat snarliknande knäckte naprapat istället.

2011-04-21 @ 10:19:16
URL: http://massage-halmstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0