6 April

Jag har ont i huvudet och är seg, hostar slem och känner mig svag. Jäklarns nu om jag blev smittad av den där influensan som gick på äldreboendet. Jag som skulle bli frisk!

Mamma kommer i eftermiddag vilken ska bli jättemysigt. Hon stannar till måndag så vi har massor av tid att umgås. Joel åker till Schweiz på fredag vilket ger mig och mamma lite mer plats i lägenheten. Vi ska på massagekurs på lördag och söndag. Två hela dagar med knådning. Det ska bli kul, men roligast tycker nog pappa och Joel att det ska bli, eftersom det är de som kommer få känna på massagen sen..

Nej, nu ska jag promenera bort till affären för att få i mig lite frisk luft och förhoppningsvis känna mig lite bättre. Ska inhandla massor av bakingridienser som helt plötsligt tog slut. Sen hade jag tänkt testa på att baka mig en bananpaj. Egentligen skulle jag vilja göra en banana cream pie, men det är så mycket ingridienser i dem som jag inte har hemma, så det blir en enkel bananpaj gjord på pajdeg och banan och gräddfil istället. Hoppas det blir gott!

Kommentarer
Postat av: gunnel

men hallå det finns massor av annat folk du kan öva dina massage skills på (läs mig)! krya på dig! puss

2011-04-07 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0