Borta bra men hemma bäst

Dagen spenderades med mormor i Karlskrona. Jag fyndade massa fint garn och vi tittade på loppisfynd. Några riktigt mysiga timmar blev det innan vi åkte iväg till Kallinge flygplats och jag flög hem. Mamma mötte mig på Arlanda och vi åkte hem och åt risgrynsgröt.

Joel och jag pratade över Skype i en timme och det var riktigt skönt, eftersom fördröjningen av våra röster bara var ungefär 1 sekund. Han har så dåligt internet på vandrarhemmet där han bor så tidigare i veckan när han ringde tog det kanske 4 sekunder innan han hörde vad jag sagt. Det var som gjort för att prata i mun på varandra. Och nu är det mindre än en vecka kvar tills Joel kommer hit och det märks att det börjar närma sig, för jag längtar bara mer och mer för varje dag. Innan, när det har varit så lång tid kvar, har det liksom inte varit någon idé att längta så mycket. Men nu sliter det i mig. Det kommer bli så härligt att få hit honom.

Sen resten av kvällen har jag myst med mamma och pappa i soffan och virkat lite. Vi får se vad det blir, hur det blir och till vem det blir. Det beror på. Troligen blir det en liten grej till Madicken igen. Det är så roligt att göra bebisgrejer.

Tyvärr är jag så dum så jag råkade radera alla bilder från mormor och morfar från mitt kameraminne och vet inte hur man kan ångra det och få tillbaka dem. Så alla mina underbart gulliga Madicken-bilder är borta. Shit vad sur jag blir.
Äsch, här är en bild på vad jag virkat i kväll i alla fall.. Syns det vad det ska bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0