Uppdatering

Nu har min älskade Schweizer-prins åkt hem igen. Men skönt är att vi ses om bara 3 veckor igen. Då är det min tur att åka till Schweiz och den här gången blir det till Lousanne, den fransktalande staden där Joel pluggar.

I går spydde jag hela morgonen och hela jag skakde tillslut av trötthet och brist på innehåll i magen. Som tur var hade jag Joel som gav mig en kunglig behandling och jag mår mycket bättre nu. Men jag är fortfarande trött i kroppen, vilket resulterat i att jag haft en lugn dag. Tänkte gå och vila lite nu innan jag i kväll ska iväg och räkna val-röster. Spännande.

Till veckan hoppas jag på att få jobba på dagis, men annars är planen att försöka mig på att göra både äppelmos och nyponsoppa. Förra veckan bakade jag bröd och äppelmuffins. Men från och med i morgon ska jag vara nyttig i tre veckor, så nu blir det till att bara baka nyttigheter.

Äppel- och kanelmuffins


Det judiska brödet Challe, med honung i


Recepten fick jag från www.sotasaker.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0