Ullared i dag

Jag och Joel åkte till Ullared i dag. Det var coolt. Seriöst - coolt! Haha.
Jag kände mig lite töntig, men när vi väl var inne i affären och jag började testa kläder och plocka lite grejer kändes det kul. När Joel hittade till film- och skivavdelningen blev det ännu bättre, för då slapp han gå runt med mig och vara uttråkad. Med mig hem fick jag några koftor, en skjorta, strumpbyxor, några nagellack och lite annat smått och gott. Lätt att jag ska dit igen. Man får liksom göra det till en grej så blir det kul.
Självklart var vi på span efter tv-kändisar också och såg både Morgan och Ola-Cony. Haha.  =)

Nej, nu kommer Joel och hans pappa hem med thai-mat och i kväll blir det väl Idol igen, eftersom det blivit Joels favoritprogram. Jag undrar om jag också börjar tycka det är lite kul.. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0