Söndagen

Jag steg upp med tuppen i morse för att baka bröd åt min kära farbror och hans tjej. De har varit hos några vänner några dagar och kom hit på besök i går och stannade över natten innan de i dag flög hem igen. Jag bakade scones, pappa kokade ägg och mamma gjorde smothie. Kan det bli mer mysigt än så? Jag tror inte det. Jag älskar stora frukostar där man kan välja mellan massor av olika pålägg och fil, yoghurt, müsli, flingor, bröd..

Sen efter att de åkt tråkade jag i några timmar. Hade inte lust att göra något men hade ju samtidigt så otroligt tråkigt. Men ur tråkigheter föds kreativiteten(kanske?). Jag stickade och virkade och hade för mig och nu är jag inte uttråkad längre. Skönt.

Men äsch. Nu ska jag ner och virka lite till. Stickade klart en mössa i dag, men den visar jag bild på någon annan dag. Nu tycker jag bara att du ska lyssna på den här låten och ta åt dig för härlighetens skull!


Jag och Joel i Schweiz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0