Grafitti

Jag har köpt sånt här i dag:


Grafitti nagellacken finns i massa fräcka färger. Bara grönt och gult fanns kvar när jag kom till butiken och jag var bara tvungen att köpa för att få testa. Jag fick med mig båda färgerna hem eftersom jag inte kunde välja mellan färgerna, men grönt fick köra första testen. Otålig som jag var på att få testa så kanske det inte blev världens vackraste kombination tillsammans med mitt lila nagellack under, men kul var det. Men bli inte lurade och tro att ni måste köpa det dyra underlacket, för överlacket funkar på alla sorters nagellack.


Nu blir det sova-time. Och förresten har det gått 1/3 i dag tills Joel flyttar till Sverige. Super! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0