En dålig vana

Jag har skapat mig en dålig vana under de senaste dagarna. Jag stiger upp, äter frukost och går sen och lägger mig i sängen igen. Jag somnar inte om utan ligger bara där och dagdrömmer. Jag kan ligga i två timmar, bara pilla på täcket och filosofera. I mina ögon är detta INTE bra. När man har stigit upp ska man vara uppe och jobba effektivt tills det är dags att gå och lägga sig för natten igen.

Men vad kommer den här vanan ifrån då? Och hur kan jag bli av med den? I morse försökte jag börja organisera bland mina garner men insåg efter en halvtimme att jag legat i sängen minst halva tiden. Det är förfärligt.

Nu ska jag sätta på lite musik och försöka skärpa mig. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0