Bebisbilder

Medan jag satt och väntade på att Joel skulle bli redo för att prata över skype började jag rensa i min inkorg i mailen. Vad många roliga och knäppa mail jag har fått. Jag slängde de flesta men sparade vissa sånna där roliga historier och sånt - kan ju vara roligt att läsa någon annan gång när jag rensar mailen också.

Sen hittade jag ett mail som pappa skickat till mig när jag var i USA och hälsade på över julen år 2008. Pappa hade bifogat bebisbilder på mig, från när jag bara var någon timma gammal, och när han sätter på mig min första blöja. Rätt häftigt att de finns kvar. Inte skulle man kunna tro att det var jag som varit så där liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0