Sitter i en Ost

Jag sitter på två supersköna puffar i en byggnad som ovanifrån ser ut som en ost. Joel är på föreläsning och jag ska äntligen försöka börja kolla på True Blood. Jag började ju förra veckan, eller nått sånt, men så var jag så trött så hann bara se en 20 minuter innan jag gav upp. Men nu kör jag för sjutton.

Jag hittade massa bilder här på Joels dator som jag inte sett tidigare. Kul.

Här från när jag och Joel åkte och tältade i Juni.



Valborg i Uppsala. Så himla ful bild på mig och Ilse, men den fick mig att skratta massor, vet inte varför..




Från när Joel och jag var i Göterborg.


Min födelsedagsfrukost. Notera hur J har skrivit 20 med paprikan på smörgåsarna. Gulligt!  =)


Vi var och kollade på Kungsängsliljan ute på Kungsängen.


Det började bli sommar i Stockholm.


Studentfest.


Joel och jag i somras




Nej, nu blir det True Blood tills Joel kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0