På senaste

Vad har hänt på senaste tiden då?
Jo, jag har..


..jobbat massor på dagis och vikarierat lite på Margarethaskolan. Det är roligt att få jobba. Jag skulle bli galen om jag inte hade ett jobb, och alltid är det någon dagisfröken som är sjuk. Super! Det som dock inte känns så super över att ha jobbat massor på dagis är att jag blivit förkyld och konstant har en liten bit huvudvärk och täppt näsa. Detta har resulterat i att det inte blivit någon träning, men istället har jag hunnit med lite shopping. Har bland annat köpt dessa två, de underbara svarta och frökenskorna(absolut ingen rättvis bild, men den får duga).



..börjat på lite olika stickprojekt. Jag går på stickkurs varannan måndag och blir så glad och peppad så jag nästan spricker. Det är otroligt att det finns så mycket jag vill göra men inte hinner med. Och det dumma är att jag ofta får lust med att starta ett nytt projekt innan det gamla är helt slutfört. Det kan vara 20 minuters arbete kvar på det gamla, men icke. Det nya måste ju påbörjas och det NU!
Här är en halvstickad socka som jag började på i går och gjorde hälen på i dag. Var helt lycklig när jag insåg att jag lyckats med den utan problem. Och så har jag en annan plan med det blå och lila garnet. Vi får se hur det går..



..bakat massor av fina pizzor som bara var tvugna att fotograferas och hamna på bild här. Dock är det nu hög tid att börja fotografera med vår systemkamera, för det här bilderna blir ju kassa. Men pizzorna var goda.

 

..åkt till Schweiz och min prins. Just nu sitter han och massakerar ryssar på Battlefield. Senare ska vi iväg och spela biljard och har för kvällen planerat in att ha en mysig middag här i lägenheten.

 

Ha det bra så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0