Halloweenfest

Jag sitter i Hannas säng och myser. Hon har haft Halloweenfest hela kvällen och det har varit jättetrevligt. Jag träffade bland annat en kille som också varit i Spanien med typ samma sorts organisation som jag ska åka med. Superbra! Han sporrade mig. Super-duper!
Det enda jag saknat under kvällen har varit Joel. Känns nästan lite töntigt. Men samtidigt hade festen nog varit 100 gånger bättre om han bara varit här. Inte hade jag behövt umgås med honom hela kvällen, men bara den grejen att han varit här.. Men om bara typ en vecka åker jag dit igen och får ge honom en stor kyss. Härligt!
Här kommer lite bilder innan jag går och sover. Jag var utklädd till Miss Piggy. Hanna var Leopard, Elina var troll, Cristian var vampyr och John var skelett. Julia var Harry Potter. =)
Nu ska jag g och krypa ner bredvid Elina som sover på övervåningen. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0