Granada

Hastigt och lustigt kom jag i lördags på att jag kanske skulle åka på språkkurs till Spanien i en månad i november-december. Och hastigt och lustigt så har jag nu bokat. Det blir eget rum i delad lägenhet och 4 timmars spanskaundervisning om dagen i staden Granada mellan den 22 November och 17 December. Jag kommer förhoppningsvis få en rolig månad i Spanien och sen kommer jag hem prefekt lagom till Jul!

Mitt liv har känts ganska tungt och jobbigt nu ett tag efter att jag slutade lumpen. Det har känts tomt och jag har absolut inte varit taggad på grejer. Men nu har jag jobb och jag är bokad i en vecka framåt, enda tills jag åker till Schweiz nästa vecka. Sen kommer jag hem och jobbar i någon vecka till. Joel kanske kommer hit till Sverige om han kan med skolan och sen är det Spanien som gäller. Helt plötsligt har jag blivit så mycket mer taggad och så mycket mer lugn i mig själv. Jag behövde nog ett mål att jobba mot. Nu har jag det och kan slappna av och känna mig trygg i det som händer just nu. Äsch. Skit samma. Bra känns det i alla fall.

Lite bilder från Granada:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0