Fredagen den 8 Oktober

Jag har precis kommit hem från jobbet. Tänk vad fort veckorna går. Det är redan helg, helt otroligt! Snart ska jag ivägpå mönsterkonstruktionskurs och sen ska jag träffa Clara och ha lite sent kvällsmys efteråt. Det här blir en lugn och skön kväll. I morgon får vi se vad jag hittar på. Jag vet inte riktigt vad jag har lust med. Antagligen blir det ett långt pass på gymmet i alla fall. Hoppas bara på att förkylningen fortästter att bli bättre.

Lyssnade precis på Miley Cyrus nya låt. Jag funderar på vad jag tycker om den. Kan inte riktigt bestämma mig. Men jag tror jag tycker om den. Miley Cyrus är snygg också, men tyvärr kan jag inte riktigt få bort bilden av den flamsiga Hanna Montanna ur mitt huvud när jag ser henne.
Vad tycker du om hennes låt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0