Förkylning

Jag är förkyld och aldeles täppt i näsan, ont i halsen och tung i huvudet. Jag vill inte vara förkyld!!!!!! Ahh, jag blir så sur! Jag vill vara frisk som en nötkärna och åka ner till Hälsohuset och få köra ett riktigt tungt pass på gymmet. Det är sånt jag behöver i dag. Men nej, det blir inte av för min jäkla förkylning. Helt klart ungarna på dagis fel - de måste ha smittat mig med allt snorande..

Istället får det bli en lugn förmiddag hemma i soffan och sen lite shopping på stan med Linda. Låter kanske inte så dumt. Men egentligen, just i dag, känns det som att min kropp skriker om att få känna sig trött och utmattad efter gymträning. Kanske i morgon om jag känner mig bättre då.

Gammal bild på mig och min älskade Karli. Gud vad jag längtar till USA igen.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag vet faktiskt inte riktigt vad som blir bättre när man öppnar luckan,men jag tror att det ger en kristligare skorpa.. :D

2010-10-09 @ 22:26:48
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0