Spanienresan närmar sig

Jag har fått veta vart jag ska bo när jag åker till Spanien. Häftigt tycker jag! Och appropå häftigt så hade jag en gång en konversation med ett barn på ett dagis där jag vickade.

Barnet: Jag ska träffa mina gammalfarfar i helgen
Stina: Jaha, vad härtigt!
B: Mä, det är ju inte häftigt..
S: Nehe, vad är det då?
B: Det är ju blommigt ju!!!!!!
Sen gick hon, för jag var ju dum i huvudet och inte alls värd att lägga tid på. Undrar hur det känns när det känns blommigt att träffa någon.

Äsch, tillbaka till Spanienboendet. Det är visst en lägenhet på gatan San Jerónimo. Jag tror det ligger ganska centralt. Ligger precis vid Katedralen i alla fall. Känns superkul att få veta vart jag ska bo. Inte för att det egentligen säger mig så mycket, men ändå. Nu blir det bara mer verkligt alltihopa.

Jag ska bo där uppe där krysset är. Kanske lite svårt att se, men typ i mitten av bilden här längst ner så är den superstora katedralen. Blommigt, kanske?

Äsch, nu somnar jag sittandes. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0