Några bilder från festen

Basement kom och spelade lite akustisk musik


Borden var indelade i teman och varje person fick en lapp som var en ledtråd till vilket bord man skulle sitta vid. Det här var bord Stina!


Mamma och pappa fick dirigera mammas kör när de sjöng ja må dem leva. Mycket fint!


Jag var toastmaster, superkul!


Vi försökte lära våra gäster hur man dansar en fyrmanna-shottis(hur det nu stavas är ett mysterium)



Ingrid och Javi


Jag och Josefin


Jenny


Det var massor av snurr i min kjol. Kändes härligt!


Pappa och jag körde en bugg


Jag och min faster när festen var slut. Även jag var slut - supertrött! Men festen vart väldigt lyckad.


Sen var det bara att städa kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0