Presenter

Jag har ännu inte fått några bilder från i lördags av min lilla Lindy. Men hoppas på att få se dem snart. Dock har jag bilder från när vi var och skjöt med Oskar. De ska ni få se någon gång. Men nu ska ni få se vilka fina saker jag fick i present av mina älskade vänner.  =)

Från Linda, Filippa, Klara, Enrico och Micke fick jag ett överlevnadskit för att överleva sista månaden i skolan. Det var så himla snyggt gjort. De hade skrivit på locket av en skokartong och lagt massor av olika saker i lådan. Det fanns grejer till förfesten, till partyt, till fyllekäk på Max, till när man är bakis i skolan dagen efter en skiva och till sist till kvällen när man ska plugga. Blev superglad! Tack tack!



Sen fick jag en spargris av två av Erikarna. De hade redan lagt i ett litet startkapital! Superkul gris  =)
Och av mina kära Gunnis fick jag hembakade kakor. Jag har njutit av varenda tugga. Och jag rekomenderar starkt en tugga innan sänggång och en precis vid uppvaknande. Underbart!



Och av Agnes och Fredrik fick jag Rosévin och av Oskar, Leif och Erik fick jag Champange. Jag blev superglad. Det är en sån där fin present som man känner sig lite stor av att få. Jag fick rosor av Jens också men de har jag ingen bild på.



Tack för alla presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0