Söndagsuppdatering

Hej hopp.
Jag sitter hemma hos Joels pappa igen. Joel och jag har haft en mycket trevlig och mysig helg. Tagit det lugnt och bara haft det skönt. Vi kom nyss hem från Liseberg. Vi var där och såg Erik Grönwall sjunga. Det var kul, fast rätt kallt. Snart blir det middag och sen lite mera mys tror jag. I morgon åker vi hem och på kvällen blir det skiva. Mycket nice.

Och jag vet att jag säkert har varit jättedålig på att svara i tele eller så om någon har ringt. Men jag har faktiskt inte haft med den så mycket. För den här helgen så har jag bara velat vara kontaktfri och för mig själv. Men tack för alla gratulationer på min födelsedag!

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0