Skivorna som varit

Nu har det hänt mycket ska ni veta. Eller, mest bara fest. I måndags hann jag och Joel knappt ens komma hem innan det var dags att dra iväg på min skiva. Det var en rolig skiva och jag är nöjd. Dock har mina tår ännu inte fått tillbaka känseln helt efter att ha vandrat runt i mina silvriga partypjux i över 7 timmar.

Sen i går låg jag bakis hela dagen tills det var dags för ännu en skiva. Oskars skiva! Den var också kul, bjöd på massor av dans.

Och nu i dag har jag varit hos läkaren med mitt illamående. Han skulle skriva en remiss till akis, så det känns skönt. Så har jag klippt Ingrid och nu borde jag plugga. Men jag har mest lust att koka saft. Haha.

Några bilder från helgen och skivorna:
Joels och hans bror





Jag och Joels brors flickvän, Susann


Jag och Joel på min skiva - The Joker och en Bov




Och så Oskars skiva, Hanna, jag och Gunnel


På dansgolvet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0