Matthew talks swedish

Loggade in på min gamla mail i gårkväll och sorterade bort hundratals av skräppost. Har kvar den mailen för att kunna fylla i den om jag inte vill ge ut min vanliga. Allt som jag får till den är bara skit, förutom youtube-kommentarerna som dyker upp emellanåt. För de gillar jag. Jag har några videos på youtube under namnet Sbe33. Det är mest olika videos från USA. Kolla in om ni vill.. Den mest sedda videon och även den mest kommenterade är denna:



Den har visats runt 24 400 gånger och fått 131 kommentarer. Jag fattar inte varför. Den är inte speciellt bra filmad och innehållet är absolut inte av intresse för utomstående. Någon som har en teori om varför videon blivit så populär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0