Kvällsgöra

Nu har jag bakat kokostoppar och haft altandörren öppen på vid gavel - vilket betyder att jag fått i mig både socker och frisk luft. Huvudet känns därför lite lättare, men fortfarande förvirrat av all matte. Jag undrar hur det kommer gå i morgon.. Håll tummarna för mig!

Medan kokostopparna var i ugnen passade jag på att fixa något med några torkade rosor som jag haft hängande på torkningen ett tag. Vad tycks? Känns roligare än att de hänger upp och ner i fönstret i alla fall. Rosorna är fina fast mitt rum är så stökigt och fullt med grejer så de smälter liksom in bland allt annat. Synd. De ljusa rosorna fick jag av Oskar och hans familj på min födelsedag och de mörka rosorna fick jag av Joel på alla hjärtans dag.

Och appropå Joel så har han och jag varit tillsammans i 4 månader i dag. Otroligt vad tiden går fort. Och appropå att tiden går fort, i morgon är min sista skoldag innan alla betyg är satta. Sen är det studenten nästa vecka. Otroligt, otroligt. Kul men ledsamt, spännande fast läskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0