Konstigt hur man mår från dag till dag

Det är egentligen konstigt det där hur man mår så olika från dag till dag, och då menar jag inte humöret, utan kroppen. I går kände jag mig pigg men när jag kom till gymmet orkade jag ingenting. Jag blev illamående av anstängningen och åkte hem efter redan 30 minuter. I dag däremot var jag trött men cyklade ändå ner till Form. Väl där sprang jag 35 minuter på löpbandet och gymmade sen i 30 minuter till. Jag var dock helt slut efter passet, men det är ju det som är meningen.

Nu har jag kokat makaroner och blandat dem med paprika-pesto, färska tomater och feta-ost. Jag har laddat upp inför ytterligare ett avsnitt med mina favoritfruar. Jag känner hur jag svävar nu när inte skolan tynger på mina axlar.

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0