Inget att göra = skönt!

När jag gick hem från tågstationen i dag funderade jag på vad jag skulle göra när jag kom. Vad fanns det som jag var tvungen att göra? Jag kom fram till att det inte fanns något. I 12 års tid har det alltid funnits något sorts skolarbete som man har varit tvungen att göra, med undantag från sommarloven, och kanske inte lika mycket på låg- och mellanstadiet. Men det har alltid varit något. Men nu, nu är det inget mer sånt på ett tag. Sååå härligt.

Jag gick hem och sov i 3 timmar för att få bort min huvudvärk och sen efter det har jag städat. Jag har slängt alla papper och annteckningar som har med skolan att göra, förutom mina svenska arbeten för de tycker jag är så roliga att läsa lite då och då. Så har jag hunnit gymma och äntliga titta på ett avsnitt med mina älskade fruar i Hollywood.

Nu ska jag sova. I morgon blir det till att städa lite till och hålla tummarna hårt för min lilla älsklingsJoel som skriver tenta. Håll tummarna ni med.

Jag och Joel på min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0