Helgen som gått

Nu har hela helgen gått och den har varit fullspäckad. Fullspäckad och BRA!
I fredags kom Joel över och vi bara tog det lugnt, för jag var så trött. Sen åkte vi och testade skjuta revolver och pistol med Oskar i lördags. Han fick det i födelsedagspresent av mig och Elina. Efter skjutningen bar det hem till Oskar för grillning och födelsedagsfest. De bästa kom och jag hade jättekul. Vi spelade spel och dansade och pratade.
Sen i går åkte jag tillsammans med Joel in till Stockholm för att träffa hans pappa. Vi promenerade runt lite och åt middag på någon restaurang som hette Barcelona. Mycket god mat.

Nu sitter jag i skolan igen. Ska precis börja skriva på min analys efter klimatrollspelet. Önska mig lycka till så hörs vi sen.

Ska visa bilder från i lördags också, men hittade inte min kamera innan festen så måste vänta tills jag får alla Lindas bilder. Ska visa vad jag fick i födelsedagspresent också. Otroliga presenter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0