Älskar och saknar mitt USA

Så fort någon som jag brydde mig mycket om i USA skriver till mig blir jag helt överlycklig och tårögd. Det känns så konstigt att allt det där hände. Att jag faktiskt bodde där. Att jag levde med de här underbara människorna. Josh dök upp på facebook för någon dag sedan och jag la såklart till honom. Som svar fick jag det här meddelandet och den här låten Dirty Vegas – Days Go By (Radio Edit):


Jag blir helt superrörd och grinig. Skulle så gärna vilja åka tillbaka och få hälsa på alla. Bombardera dem med kramar och få höra om deras liv, få höra vad de har varit med om och få se att de faktiskt finns på riktigt och att de mår bra. Saknar dem så sjukt mycket. Det gick så fort. Nu efteråt känns det som en härlig dröm, the American dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0